FANDOM

34 filary dywizji Behemotha

34 filary dywizji Behemotha

Kanji ベヘモット34柱師団
Romaji Behemotto 34 chūshidan
Organizacja
Dowódca Jabberwock
Kwatera Główna Świat Demonów
Liczba Członków 397
Przynależność Behemoth
En
34 filary dywizji Behemotha (ベヘモット34柱師団, Behemotto 34 chūshidan) to dywizja wojskowa należąca do Behemotha, lecz nie jest przez niego dowodzona. Grupa przynależna jest Enowi i aktualnie dowodzona przez Jabberwocka.

Przegląd Edytuj

Wielki Władca Demonów jest apatyczny czy En czy Beelzebub IV zostanie następcą tronu. 34 filary dywizji Behemotha mają za zadanie pomóc Enowi wyeliminować kontrahenta Beelzebuba w Świecie ludzi.

Organizacja Edytuj

Struktura Edytuj

34 filary dywizji Behemotha zrzesza 394 demony, nie wliczając lidera Jabberwocka. W skład grupy wchodzą 24 Generałowie Filarów oraz 10 Baronów Filarów. Każdy z generałów dowodzi 15-stoma demonami.

Lider Edytuj

Lider (団長, Danchō) ma najwyższą rangę w grupie. Obecnie jest nim Jabberwock. Jabberwock dowodzi też 3 swoimi poddanymi:

Baronowie Filarów Edytuj

Baronowie Filarów (柱爵, Chūshaku) są dowódcami 34 filarów dywizji Behemotha. Każdy z nich posiada imię po sławnym smoku.

Lista Baronów:

Generałowie Filarów Edytuj

Generałowie Filarów (柱将, Chūshō) są rangę niżej niż Baronowie. Imię każdego z nich wywodzi się od 24 liter Alfabetu Aniołów.

Lista generałów:

Mundury Edytuj

Mundury Baronów Edytuj

Mundury baronów różnią się od tych generałów tym, że mają na ramionach żółte paski.

Mundury Generałów Edytuj

Generałowie noszą ciemne płaszcze, pod którymi mają białą koszule i krawat. Mają także zielone spodnie i czarne buty.

Wygląda na to, że te stroje są nieobowiązkowe, gdyż wiele generałów kobiet nosi różne stroje podczas walki z Ogą.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki